hüppenöör

Hüppa hüppenööriga tagasi lapsepõlve

Hüppenööritreening aitab saada siredaid sääri ja kobedaid kintse ning põletada rasva (uuringud on näinud, et see on üleüldse tõhusaim rasvapõletusviis!), kuid vunki saavad juurde ka kopsud, süda ja ainevahetus. See on tõeline teene tervisele: F: Kalev LilleorgHüppenööritreening aitab saada siredaid sääri ja kobedaid kintse ning põletada rasva (uuringud on näinud, et see on üleüldse tõhusaim rasvapõletusviis!), kuid vunki saavad juurde ka kopsud, süda ja ainevahetus. See on tõeline teene tervisele: F: Kalev LilleorgMuidugi on tore diivanil lesides peas lapsepõlvemälestusi kedrata, kuid veel parem on meenutada seda aega aktiivselt, haarates hüppenööri ja kukkudes keksima! Nii teed oma vanale kerele tõeliselt suure teene.

Hüppenööriga hüppamine on muudele trennidele väga hea vaheldus, ütleb treener Olga Krasnobokaja, kes Tallinnas Idakeskuse spordiklubis juhendab lausa spetsiaalset hüppenööritrenni Rope Skipping. Olga tõmbab paralleeli: kui see ala on juba ammustest aegadest kuulunud enamiku profisportlaste treeningkavadesse, siis miks ei peaks see aitama lihtsaid spordisõpru.

Kuhu ma käed panen?
Olga rõhutab, et selleks, et keha saaks ühtlase koormuse ja õlavööde liialt ei kannataks, on väga oluline käte õige asend: käsivarsi ei tohi tõsta kõrgele ja ajada laiali – nii nagu lapsed tavaliselt teevad. Käsivarred olgu üsna keha vastas, tõstetud-kõverdatud alles küünarnukist. Nöör tuleb panna keerlema vaid randmeid liigutades, mitte käsivartega suuri ringe tehes nagu kotkas. «Jalgadel on hüppenööritrennis niigi suur koormus. Kui käsivartega suuri ringe tehakse, väsib väga ära ka õlavööde. Siis tundub hüppajale, et kogu keha on täiesti läbi ja enam üldse ei jaksa,» selgitab Olga.

VEEBIKÜSITLUS

1884 Margus Piik Päästeametist selgitab Naistelehe kodurubriigis, miks võiks kodus olemas olla vingugaasiandur.

 

Kas sina oled oma koju vingugaasianduri paigaldanud?: